Zakładowa bocznica dla składów towarowych obsługujących zakład w Lesznie Górnym. Liczyła ponad 1 kilometr długości. Wychodziła ze stacji w kierunku zachodnim, potem przecinała drogę nr 297. Dalej zmieniała kierunek na północno zachodni i północny. Następnie po parunastu metrach przecinała drogę do Sierakowa i wchodziła na teren zakładu. Na terenie garbarni znajdował się garaż na lokomotywy, podobny znajduje się przy stacji. Torowiska rozwidlały się jeszcze zanim weszły na teren zakładu, tak więc przez drogę do Sierakowa przechodziły już 3 tory. Bocznica przestała być używana i niedawno dokonano jej rozbiórki. Przejazdy zalano asfaltem, miejsce, w którym przebiegały tory zaczyna zarastać trawą, z czasem będzie niewidoczne. Wtaczanie składów odbywało się po ślepym torze prowadzącym obok torów do Legnicy (po kilkunastu metrach od nastawni LG 1 kończył się on kozłem oporowym).Tam po wjechaniu, na wysokości nastawni zmieniano zwrotnicę i skład wjeżdżał na torowisko do Garbarni.